Slovo - 29. máj

Slovo - 29. máj

Tomáš Daniel 29.05.2019 2 minúty na prečítanie

Jn 16, 12 – 15

Ježiš povedal svojim učeníkom: „Ešte veľa vám mám toho povedať, ale teraz by ste to nezniesli.

Keď príde on, Duch pravdy, uvedie vás do plnej pravdy, lebo nebude hovoriť sám zo seba, ale bude hovoriť, čo počuje, a zvestuje vám, čo má prísť. On ma oslávi, lebo z môjho vezme a zvestuje vám.

Všetko, čo má Otec, je moje. Preto som povedal, že z môjho vezme a zvestuje vám.“

Zvláštne a mocné pôsobenie Ducha.

Ježiš hovorí, že teraz by ste to nezniesli, ale keď príde Duch Boží...ten vám to zvestuje. Kresťan, ak v istom zmysle nevlastní pravdy Božie ako svoje nevädnúce dedičstvo, ktoré je jeho bohatstvom a skrze ktoré žije, tak nemá nič. Teória je mŕtva záležitosť, ak sa nedá aplikovať a nedá sa z nej žiť. To, že Božie slovo sa stane našim bohatstvom, skrze ktoré žijeme alebo vstupujeme odvážne do vecí, to spraví Duch Boží tým, že nám tie pravdy daruje resp. nám ich prinesie do nášho vnútra. Niektoré veci ešte nie sme pripravení počuť a použiť ich v realite a tieto veci nám časom jemný darca Duch svätý proste dokáže dať. On to dokáže spraviť tak, že tie veci v nás dozrejú za jeho asistencie.

To je Duch svätý – tretia božská osoba, najmocnejší v spôsobe dávania, on nám to proste vie dať, „predať“. Duch svätý je jediný pravý vodca nášho života. Na každého ide osobitným spôsobom, na ktorý počuje iba daná osoba. Je to pedagóg pedagógov.

Duch svätý, klaniam sa ti, prosím buď dôverne známy môjmu vnútru, môjmu srdcu. Amen.

Katalóg

Inšpirácie pre tvoje srdce
v katalógu na stiahnutie.

Katalóg

Ver.sk. Je to vec srdca.

Ver.sk používa cookies

Cookies sú informácie, ktoré ukladáme, aby sme zlepšili váš používateľský zážitok na Ver.sk.

Niektoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie nášho webu. Iné nám pomáhajú zistiť anonymné údaje o návštevnosti nášho webu. A ďalšie slúžia na vykonávanie marketingových kampaní prostredníctvom tretích strán, ako sú napr. Google či Facebook.

Svoju voľbu môžete prispôsobiť v nastaveniach.

Nevyhnutné

Analytické

Marketingové