Slovo - 31. júl

Slovo - 31. júl

Tomáš Daniel 31.07.2019 2 minúty na prečítanie

Mt 13, 44-46


Ježiš povedal zástupom: „Nebeské kráľovstvo sa podobá pokladu ukrytému v poli. Keď ho človek nájde, skryje ho a od radosti z neho ide, predá všetko, čo má, a pole kúpi.

Nebeské kráľovstvo sa podobá aj kupcovi, ktorý hľadá vzácne perly. Keď nájde veľmi cennú perlu, ide, predá všetko, čo má, a kúpi ju.“


Službu pre Boha alebo nové auto ?


Keby si mal na výber, čo by si si vybral : službu pre Boha alebo nové auto ?

My často žijeme svoje kresťanstvo tak, že sa snažíme vyberať a robiť veci tak, ako by sa malo, nerobíme to z úplného presvedčenia, úplne z celého srdca, ale tak nejak z povinnosti. Nič proti takejto snahe, ale takáto snaha zrovna nevypovedá o vzácnosti toho, čo žijeme, o vzácnosti perly, o vzácnosti Božieho kráľovstva. Tá snaha v skutočnosti je len ľudská snaha naplniť Božie očakávania. A ak takto žijeme, nie sme radostní, radosť nanajvýš predstierame a musím konštatovať, že väčšina takýchto kresťanov má príšerný herecký talent. 

Bože kráľovstvo je skutočná moc Božia, niečo silno atraktívne, čo nás ženie nasledovať Ježišov hlas a my musíme objaviť kľúč k perle, ten kľúč je osobný vzťah, život modlitby ("Máriin podiel"), v ktorom nás sám Duch Svätý vovádza do hlbín Božieho kráľovstva. V našom vnútri začíname vnímať skutočnosť, ktorá je skutočnejšia, mocnejšia , pravdivejšia a vzácnejšia ako skutočnosť, ktorá nás obklopuje. A to je nájdenie vzácnej perly, že veci tohto sveta sa strácajú na hodnote oproti vzácnosti božieho života, ktorý pozorujeme v našom vnútri.


Pane, daj nech vo mne rastie tvoj vzácny a skutočný života. Amen.

 


Katalóg

Inšpirácie pre tvoje srdce
v katalógu na stiahnutie.

Katalóg

Ver.sk. Je to vec srdca.

Ver.sk používa cookies

Cookies sú informácie, ktoré ukladáme, aby sme zlepšili váš používateľský zážitok na Ver.sk.

Niektoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie nášho webu. Iné nám pomáhajú zistiť anonymné údaje o návštevnosti nášho webu. A ďalšie slúžia na vykonávanie marketingových kampaní prostredníctvom tretích strán, ako sú napr. Google či Facebook.

Svoju voľbu môžete prispôsobiť v nastaveniach.

Nevyhnutné

Analytické

Marketingové