Obchodné podmienky

Základné pojmy

Prevádzkovateľ:

Christian Project Support, s.r.o.
Janka Alexyho 2942/7
841 01 Bratislava 

IČO: 36745472
DIČ: 2022349076

IČ DPH SK 2022349076
Email: 
info@ver.sk

Číslo účtu: 210 01 40 288/8330 (Fio banka) 

IBAN: SK17 8330 0000 0021 0014 0288

SWIFT: FIOZSKBAXXX

Číslo účtu:262 77 35 296/1100 (Tatra banka)

IBAN: SK14 1100 0000 0026 2773 5296

SWIFT: TATRSKBX

Číslo účtu pre ČR: 2200140285/2010 (Fio banka)

Zákazník:

Zaregistrovaný užívateľ online obchodu www.ver.sk, ktorý na základe registrácie má možnosť objednať si produkty na stránke Prevádzkovateľa. 

Príjemca: 

Osoba na adresu ktorej žiada Zákazník zaslať objednávku.

Objednávka:

Produkty, ktoré si Zákazník vyberie z aktuálnej ponuky, vloží ich do košíka a objednávku potvrdí. Objednávka vystavená na stránke www.ver.sk má pre Zákazníka záväzný charakter. V prípade potvrdenia objednávky (status: objednávka potvrdená) má zaväzujúci charakter aj pre Prevádzkovateľa.

Zásielka:

Zaslaná objednávka.

Adresa doručenia:

Miesto určené Zákazníkom, kam žiada Zákazník doručiť objednávku.

Spôsob objednania tovaru:

Zákazník má možnosť vybrať si na stránke Prevádzkovateľa produkty, ktoré si chce objednať. Po ukončení objednávky Zákazník potvrdí svoju voľbu a prípadne uskutoční platbu, ak si vybral možnosť „platba vopred“ alebo TatraPay alebo CardPay.

Zákazník si môže objednať produkty:

·        Pre seba

·        Pre inú osobu (iba v prípade platby vopred).

Platba:

Za objednané produkty môže Zákazník platiť nasledovne:

 

·        Úhrada vopred prevodným príkazom - Číslo účtu na úhradu je IBAN: SK17 8330 0000 0021 0014 0288, SWIFT: FIOZSKBAXXX

Pri úhrade je dôležité uviesť správne variabilný symbol platby. Ako variabilný symbol platby je potrebné uviesť číslo objednávky.

 

·        TatraPay – klienti aktívneho Internet bankingu Tatra banky. Po potvrdení a odoslaní objednávky v košíku Vás systém posunie do 7. bodu košíka s názvom „Vaša objednávka bola odoslaná“. V 7. bode košíka je v spôsobe úhrady ikona TatraPay. Kliknite na ikonu a budete presmerovaní na online rozhranie TatraPay. Vyplňte Vás PID a heslo, ktoré máte ako klient Tatra banky. Stlačte „Vstup“. Systém TatraPay Vám vygeneruje platobný príkaz potrebný na úhradu. Číslo účtu na úhradu bude: IBAN: SK14 1100 0000 0026 2773 5296, SWIFT: TATRSKBX. Variabilný symbol platby bude zhodný s Vašim číslom objednávky. Zadajte kód a potvrďte platbu. Vaša objednávka bude týmto spôsobom uhradená.

·        CardPay – klienti platia platobnou kartou svojej banky.

·        Poštovou poukážkou - Pri úhrade je dôležité uviesť správne variabilný symbol platby. Ako variabilný symbol platby je potrebné uviesť číslo objednávky. Prevádzkovateľovi musí byť poskytnutá kópia dokladu o zaplatení. Doklad je potrebné poslať na emailovú adresu info@ver.sk. V Prípade, že Prevádzkovateľovi nebude poskytnutá kópia dokladu o úhrade, objednávka bude odoslaná až po pripísaní platby na účet.

 

·        Dobierkou  – Zákazník platí pri prevzatí zásielky.

Ceny poštovného na Slovensko 

obj. do 35 EUR

obj. nad 35 EUR

obj. do 35 EUR s dobierkou

obj. nad  35 EUR s dobierkou

Slovensko - DPD kuriér, Expres kuriér Slovenskej pošty 

2,59 EUR

0,00 EUR

3,59 EUR

0,00 EUR


Zásielky doručujeme nasledovným spôsobom:


  • DPD Kuriér


  • Slovenská pošta Expres Kuriér - Doručenie na adresu

  • Slovenská pošta Expres Kuriér - Doručenie na poštu

  • Slovenská pošta Expres Kuriér - Doručenie do balíkoboxu

Zásielky do Českej republiky expedujeme zo Slovenska a doručenie je prostredníctvom Českej pošty.  Zásielky do EÚ expedujeme cez zasielkovna.sk, a doručuje ju miestna pošta daného štátu. . 

Poštovné do zahraničia

Ceny poštovného – zahraničie

Platba vopred

do 0,5 kg

do 1 kg

do 2 kg

do 20 kg

Česká republika

4,49 EUR

4,49 EUR

4,49 EUR

4,49 EUR

Európa

7,20 EUR

10,50 EUR

14,50 EUR

vypočítame

Svet

10,50 EUR

18,50 EUR

28,50 EUR

Vypočítame

 

Zákazníci z ČR uhrádzajú na účet v ČR 2200140285/2010. Zákazníkom s doručením do Českej republiky vystaví stránka Ver.sk prepočet sumy objednávky podľa kurzu 1:26 (napr. 10 EURx26 = 260 Kč na úhradu). Náklady na prevod peňazí na účet, z krajín, kde sa platí menou EUR, hradí zákazník podľa podmienok vlastnej banky. V prípade, že stránka www.ver.sk vygeneruje na cenu dopravy a cenu platby do zahraničia inú sumu, platí cenník do zahraničia uvedený v týchto obchodných podmienkach.

Náklady na prevod peňazí na účet, z krajín okrem ČR a krajín s menou EUR, hradí zákazník podľa podmienok vlastnej banky. V prípade, že stránka www.ver.sk vygeneruje na cenu dopravy a cenu platby do zahraničia inú sumu, platí cenník do zahraničia uvedený v týchto obchodných podmienkach.

Dodacie lehoty a platby

Objednávka odchádza spravidla od nás do troch dní od objednania.

V prípade, že tovar k Príjemcovi nebude môcť od nás odísť v priebehu 5 pracovných dní, budeme Zákazníka čo najskôr informovať.

V prípade, že ste si objednali viac titulov a niekoľko z nich chýba do skompletizovania objednávky a bude potrebné čakať dlhšiu dobu, budeme Vás informovať. Zásielku je možné v tomto prípade rozdeliť na dve časti:

  • Objednávka do 35 €: v prípade platby na dobierku platíte v prvej dobierke poštovné a balné 3.59 € a v prípade druhej 2.59 €.

  • Objednávka nad 35 € dobierkou: v prípade platby na dobierku platíte v prvej dobierke poštovné a balné 3.59 € a v prípade druhej 0.00 €.


Platba do 35 € aj nad 35 € prevodom: V prípade žiadosti o rozdelenie objednávky, ktorá bola uhradená bankovým prevodom bude nutné doplatiť na účet poštovné a balné rozdelenej časti objednávky v sume 2.99 € a to ešte pred odoslaním prvej zásielky. Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo pôvodnej objednávky.

Našu ponuku sa snažíme udržiavať čo najaktuálnejšiu. Avšak niektoré produkty na www.ver.sk môžu byť v čase objednania už vypredané. V prípade takejto situácie Vás budeme čo najskôr informovať

V prípade, že budete uhrádzať prevodom za produkty, ktoré už nie je možné zohnať z dôvodu vypredania, budete o tejto skutočnosti informovaný a peniaze Vám budú vrátené na účet, z ktorého bola vykonaná úhrada.

V prípade, že máte záujem o produkty, ktoré nie sú na našej stránke uvedené, kontaktujte nás prosím na email info@ver.sk. Urobíme všetko pre to, aby sme Vám produkt zohnali. Vieme zohnať takmer všetko.(:

V prípade, že Príjemca odmietne prevziať zásielku, Prevádzkovateľ za túto skutočnosť nezodpovedá a zásielku eviduje ako vybavenú. 
Ak Zákazník uviedol zlý alebo neúplný telefonický kontakt alebo adresu a z tohto dôvodu mu nebolo možné doručiť zásielku, prevádzkovateľ za túto vzniknutú situáciu nezodpovedá a zásielka je evidovaná ako vybavená. 


V prípade, že tovar k Príjemcovi nebude môcť od nás odísť v priebehu 5 pracovných dní, budeme Zákazníka čo najskôr informovať. 
Po prevzatí zásielky je možné nám ju do 14 dní vrátiť na vlastné náklady na našu adresu Christian Project Support,s.r.o., Rožňavská 17, 831 04 Bratislava. Peniaze za zaplatený tovar Vám budú vrátené.

Preberatie zásielky od kuriéra:

Prosíme o vizuálnu kontrolu vonkajšieho obalu pri preberaní zásielky od kuriéra. V prípade poškodenia obalu zásielky, žiadajte od kuriéra o spísanie záznamu o poškodení, aby bola vaša prípadná reklamácia vybavená k vašej spokojnosti. Prípadne ak je poškodenie rozsiahle a máte obavy, že tovar v zásielke by mohol byť poškodený, zásielku nepreberajte a požiadajte o spísanie záznamu o neprebratí zásielky z dôvodu poškodenia. Z Ver.sk sú expedované vaše objednávky v 100% stave nepoškodenia, avšak občas sa stáva, že kuriérska spoločnosť svojou prepravou poškodí vonkajší obal, ktorý už následne nechráni vami objednaný tovar.

Ako pracujeme s vašimi osobnými údajmi?

Vaše osobné údaje uchovávame čo najbezpečnejšie. Údaje, ako sú email, meno, adresa doručenia, telefónne číslo uchovávame pre účely zaslania objednávky a vytvorenia daňových dokladov v medziach zákonov, ktorými sa riadi Slovenská republika. Telefónne číslo je v niektorých prípadoch využívané z dôvodu nutnej zmeny objednávky, alebo odpovede na vaše otázky. V prípade vystavenia objednávky sú vaše osobné údaje ako email, meno, adresa doručenia, telefónne číslo zdieľané s kuriérskou spoločnosťou DPD, s.r.o. Technická 7, 821 04 Bratuislava IČO: 358 344 98 (Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel Sro, vložka číslo 26367/B ) alebo Slovenská pošta, Partizánska ćesta 9, 975 99 Banská Bystrica 1.

V prípade, že ste si pri registrácii klikli zasielanie newslettra na váš email, dostávate od nás zaujímavé marketingové ponuky, ako napr. poštovné zdarma, rôzne špeciálne akcie a zľavy na množstvo produktov. V prípade, že si tieto ponuky a novinky neželáte naďalej dostávať, kliknite prosíme pre odhlásenie. Zasielanie newslettra prebieha cez prostredie služby mailchimp.com. V prípade, že ste si od nás objednali tovar váš email bude na základe oprávneného záujmu zaradený do databázy newslettrov.

Pre zlepšenie ponuky nášho webu a nastavení v prospech návštevníka využívame google analytics. Google analytics uchováva vaše údaje anonymne.

Statusy objednávok:

Nová – objednávku evidujeme

Potvrdená – objednávku potvrdzujeme a tovar sa zaväzujeme dodať

Rozpracovaná – objednávku dopĺňame o tovar, ktorý nebol na sklade

Vybavená – Objednávka je odoslaná

Neuhradená – neevidujeme úhradu objednávky

Uhradená – evidujeme úhradu objednávky

Zrušená – objednávka bola zrušená

Zrušenie objednávky:

Objednávku je možné bezplatne stornovať.

Objednávku je možné zrušiť na telefónnom čísle 0908 784 920, alebo na emailovej adrese: info@ver.sk.

Záväzky strán:

Prevádzkovateľ sa zaväzuje:

·        dodať správny druh zásielky na základe objednávky Zákazníka v určenej cene

·        zabaliť zásielku a odoslať ju,

·        v prípade, že nie je možné zásielku doručiť, tak bude informovať Zákazníka a dohodne s ním ďalší postup,

·        zabezpečiť vyhotovenie a odoslanie objednávky riadne, včas a s náležitou odbornou starostlivosťou,

·        všestranne chrániť záujmy Zákazníka a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii objednávky.

·        zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch registrovaných užívateľov

·        neposkytovať osobné údaje užívateľov tretím osobám ani ich komerčné využitie.

Zákazník sa zaväzuje:

·        objednať produkt stanoveným spôsobom na stránke Prevádzkovateľa,

·        vyznačiť v objednávke kompletnú adresu doručenia, prípadne inej špecifikácie adresy doručenia,

·        v objednávke uviesť svoje meno, adresu, telefónne číslo,

·        súhlasiť s evidovaním nedoručiteľnej zásielky (ak Príjemca odmietne zásielku prevziať, alebo je z iných dôvodov nedoručiteľná - nepresná alebo neexistujúca adresa, neprítomnosť Príjemcu ani žiadnej inej osoby, ktorá by zásielku mohla prijať a podobne, pokiaľ nie je Zákazníkom uvedené, aby bola zásielka doručená výlučne do rúk Príjemcu) ako vybavenej.

Neprevzatie tovaru s platbou na dobierku

V prípade, že Príjemca neprevezme zásielku s platbou na dobierku z akéhokoľvek dôvodu, okrem prípadu písomného odstúpenia od zmluvy do 14 dní, Zákazník sa zaväzuje uhradiť Prevádzkovateľovi náklady na poštovné, balné a súvisiace náklady poplatok v hodnote min. 5 € na jeho účet do 25 dní od expedovania objednávky Prevádzkovateľom. V prípade nákladnejšieho poštovného ako 5 € je zákazník povinný uhradiť cenu poštovného, ktoré zaplatil Prevádzkovateľ, zvýšenú o balné v hodnote 1 €. V tomto prípade Prevádzkovateľ informuje o výške úhrady zákazníka na jeho registračný email.

Neprevzatie tovaru s platbou cez banku a dobierku a opätovné zaslanie

V prípade, že sa nám zásielka vráti ako neprevzatá a máte naďalej o tovar záujem, napíšte nám na info@ver.sk, popíšte problém a napíšte číslo objednávky so žiadosťou o opätovné doručenie. Opätovné doručenie bude možné iba po úhrade poplatku 3 EUR na účet Prevádzkovateľa s uvedeným variabilného symbolu objednávky, resp. v prípade dobierky, bude navýšené o 3 EUR.

Osobný odber – potrebné sledovať prípadnú zmenu otváracích hodín. Aktuálne nie je umožnený.

V prípade, že si Zákazník zvolil osobný odber umožňujeme Zákazníkom prísť osobne na Rožňavskú 17 v Bratislave do nášho SHOWROOMU a odberného miesta.  Zásielku si je možné prevziať až po obdržaní emailu o prichystaní tovaru. Osobný odber je možný v utorok a vo štvrtok od 14.00-18.00 hod, alebo v stredu od 16.30-18.45; 20.30-20.45 hod. V SHOWROOMe je možné platiť v hotovosti, alebo platobnou kartou.

E-knihy

Na Ver.sk je možné objednávať e-knihy. V prípade, že si zákazník objednal iba E-knihu, tak sa za elektronické doručenie platí 0 EUR. V prípade, že si objednal aj iné knihy platí sa podľa zvolenej dopravy a spôsobu platby. Ak objednávka obsahuje čo len jednu e-knihy zásielku je možné zaplatiť iba kartou alebo cez TPay. Zákazník má e-knihy dostupnú približne do 5 min. vo svojom osobnom konte na Ver.sk. Linky na stiahnutie e-knihy prídu aj emailom, ktorý je však platný iba 24 hodín. Zákazník v budúcnosti nájde e-knihu vo svojom konte na Ver.sk. V prípade, že zákazník objednal s e-knihou aj iný tovar, napr. papierovú knihu, linky an e-knihu mu príde do 5 min, a zvyšný tovar je odosielaný v bežnom čase spravidla najneskôr do dvoch-troch pracovných dní. Z dôvodu zakúpenia e-knihy a elektronickej licencie nie je možné požadovať vrátenie peňazí za už zaplatenú licenciu (Zákon 102/2014)

Darčeky

Internetový obchod VER.SK poskytuje pri rôznych reklamných a marketingových akciách darček k objednávke. Na darček nemá Zákazník žiadny právny nárok. V prípade, že Zákazník si počas jednej reklamnej alebo marketingovej akcie vystaví viac objednávok, Prevádzkovateľ nie je povinný do následných objednávok po prvej objednávke vložiť darček.

Reklamácie:

Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať najneskôr do 14 dní od doručenia zásielky Príjemcovi. 
Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu alebo produktov a musí byť doručená Prevádzkovateľovi v určenej lehote.

Reklamácie sú vybavované:

·        telefonicky v pracovných dňoch od 9.00-16.00 hod. na čísle 0908 784 920,

·        Emailom: reklamacie@ver.sk,

·        Poštou na adrese: Christian Project Support,s.r.o., Rožňavská 17, 831 04 Bratislava

V prípade, že Prevádzkovateľ je zodpovedný za reklamáciu, vyrieši ju k vašej spokojnosti. Zákazník zodpovedá Prevádzkovateľovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári.

V prípade, že omyl nastal na strane Ver.sk a poslali sme vám omylom zamenený tovar, dajte nám vedieť, zabalte do krabice bezpečné spätný tovar. My vám pošleme bezplatne kuriéra, ktorý od vás prevezme zásielku a na naše náklady vám pošleme správny tovar. V niektorých prípadoch od zákazíka nepožadujeme ani vrátenie tovaru a necháme mu ho ako dar.

V prípade, že zákazník žiada vymeniť tovar za iný, ktorý si pôvodne neobjednal, vieme mu poskytnúť službu VÝMENA TOVARU prevzatia pôvodného tovaru - určeného na výmenu a doručenie nového tovaru za poplatok 5 EUR. V tomto prípade pošleme kuriéra, ktorý od vás prevezme pevne zabalený tovar v krabici. Potrebné je však dohodnúť sa na dátume prevzatia tovaru. Zároveň prinesie zákazníkovi nový tovar s potrebnou dobierkovou sumou navýšenou o službu VÝMENA TOVARU v sume 5 EUR. V prípade, že zákazník odošle späť tovar vlastnými poštovými prostriedkami a žiada poslať nový tovar, účtujeme mu poštovné ako v prípade novej objednávky.

Dobierky od zákazníkov nepreberáme.

Formulár na odstúpenie od zmluvy:

Po prevzatí zásielky je možné nám ju do 14 dní na vlastné náklady vrátiť na našu adresu: Christian Project Support,s.r.o., Rožňavská 17, 831 04 Bratislava. Peniaze za zaplatený tovar Vám budú vrátené na číslo bankového účtu uvedené v písomnej alebo emailovej reklamácii.

Od zmluvy nie je možné zo zákazníkovej strany odstúpiť v nasledovných prípadoch:

 predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. (DOWNLOAD)

predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, (Prstene zo striebra alebo iného materiálu.)

Bližšie informácie: Zákon 102/2014

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj  
Prievozská 32, P. O. BOX č. 5, 820 07  Bratislava 27   
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor 
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04, fax č. 02/58 27 21 70

 V Bratislave, dňa 30.06.2020


Katalóg

Inšpirácie pre tvoje srdce
v katalógu na stiahnutie.

Katalóg

Ver.sk. Je to vec srdca.

Objavujte stále viac aj vďaka cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a Vášho zážitku na ver.sk