• Tomu Ver! -25 %

Novinka mesiaca

9 dní 17 hodín 5 minút

Recenzia: Mocnému Bojovníkovi

Ak máte doma mladého muža, ktorý rád číta, asi mi dáte za pravdu, že je celkom ťažké nájsť pre neho dobrú knihu. V ponuke je síce mnoho publikácií, ale o ich vhodnosti a hodnote by sa dalo polemizovať doslova celé hodiny. Chlapčenské srdce je totiž citlivé, krehké a zároveň túžiace po dobrodružstve. Neuspokojí sa s málom a donekonečna bude skúšať posúvať hranice toho, čo dokáže. Láska, ktorá z neho vychádza, je úprimná, nefalšovaná a čistá. Aj preto je dôležité, aby si do svojho srdca nevkladal nič, čo by ju pošpinilo.

Recenzia: Biblické príbehy pre nádhernú milovanú Princeznú

Biblie určené našim najmenším sú pre mňa mnohokrát sklamaním. Obsahujú pekné ilustrácie, no text je pre deti príliš zložitý. Samozrejme, nájdu sa aj výnimky, a práve medzi ne patrí kniha Biblické príbehy pre nádhernú milovanú princeznú. S mojou päťročnou dcérou sme pri nej strávili pekný čas. Teší ma to najmä preto, lebo v poslednom období nemala veľmi záujem o detské Biblie. Spoločne sa nám ho podarilo opäť prebudiť.

Recenzia: Zvestovateľky

Autorka knihy Zvestovateľky Rút Krajčiová-Krajinská je prezidentkou medzidenominačného združenia žien Aglow na Slovensku a v rámci tohto hnutia v posledných rokoch pravidelne slúži ženám vo väzniciach. O svojej knihe, hovorí toto:

Recenzia: Smerom k Bohu, Craig Groeschel

Zabúdam na to, čo je dôležité a kam chcem, aby môj život smeroval. Vlastne ku Komu. Donedávna som si myslela, že spôsob, ako sa k tomu dopracovať, je náramne náročný a zložitý. Potom sa mi však do rúk dostala kniha od Craiga Groeschela: Smerom k Bohu (Sedem rozhodnutí, ktoré vám zmenia život). Napriek počiatočnému skepticizmu a nedôvere sa mi každou stranou otváral sedem krokový návod, ako vstúpiť do príbehu, ktorý má pre mňa Boh a nestratiť v ňom smer. O aké kroky ide?

Recenzia: 31 dní modlitieb za môjho manžela

Jednoznačne najväčším darom, ktorý som kedy dostala, je môj manžel. No priznám sa, nemodlím sa za neho často.

Recenzia: Pán sveta, R.H. Benson