Recenzia: 365 otázok v duši ženy s odpoveďami z Božieho srdca

Ruženka Dvorščáková 14.05.2020 2 minúty na prečítanie

Krásny obal, vydarené grafické spracovanie a výnimočne inšpirujúci obsah. Takto by sme jednou vetou mohli opísať jedinečnú knihu na slovenskom knižnom trhu – 365 otázok v duši ženy s odpoveďami z Božieho srdca. Americká autorka Katherine J.Butler z nej vlastne urobila knihu na každý deň v roku. K 365 otázkam, ktoré často trápia ženskú dušu, ponúkla odpovede vo forme zamyslenia. Dodala k nim aj niekoľko citácií z Božieho slova a podnety na rozmýšľanie.

OPUSTENOSŤ

Ako môžem uveriť tomu, že ma Boh nikdy neopustí?

·         Veď Pán svoj ľud nezavrhne, neopustí svoje dedičstvo. / Ž 94, 14

·         Keby ma otec i matka opustili, Pán by sa ma ujal. / Ž 27, 10

·         A ja budem prosiť Otca a on vám dá iného Tešiteľa, aby bol s vami až naveky. / Jn 14, 16

Najväčšie obavy, ktoré žena môže prežívať, sú obavy z ukončenia vzťahu. Či už opustenosť prichádza skrze odmietnutie, smrť alebo rozvod, obávame sa toho, že zostaneme samé. Jeden z najhorších dôsledkov, ak žena zostane opustená, je, že začne pochybovať o vlastnej hodnote. Je veľmi povzbudzujúce vedieť, že Boh nás nikdy neopustí. V Božom slove nám opakovane sľubuje, že on bude stále s nami. Zober si k srdcu, že ten, ktorý ťa najviac miluje, ťa nikdy neopustí.

Podnety na modlitbu

Pane, niekedy mám pokušenie pochybovať o tvojej prítomnosti...

Keď sa cítim osamelá, tvoje Slovo mi dáva istotu...

365 otázok v duši ženy s odpoveďami z Božieho srdca ponúka -  nám ženám v akomkoľvek veku - priamu odpoveď zo Svätého písma na mnohé veci v našich životoch. Či už nás trápi opustenosť, vyčerpanie, beznádej, vnútorný konflikt alebo samoľúbosť... Každý deň si v tejto neveľkej knihe môžeme prečítať povzbudenie a načerpať nádej priamo z Otcovho srdca. Ak hľadáte knihu, s ktorou môžete naštartovať deň, ktorej zamyslenia vás prevedú ťažkosťami, alebo pri ktorej si môžete ujasniť Božiu vôľu pre váš život, táto vás nesklame. Nemusíte sa ani báť podarovať ju inej žienke. Obzvlášť takej, ktorá má rada systém. Taká totiž sa pridá ku mne a bude spolu so mnou jasať nad abecedným zoradením jednotlivých tém.