...nakupujte srdcom
knihy, hudbu, filmy
a záplavu ďalšieho tovaru


kosik

Položiek: 0
Hotline / Po-Pia 9:00 - 16:00
+421 908 784 920
0.00 €


VYHĽADAŤ
FAQ
Ako nakupovať
Ako platiť?
Poštovné na Slovensko
Poštovné do zahraničia
Kedy mi príde objednaný tovar?
Strata hesla
Ako si môžem skontrolovať objednávku?
Čo znamenajú statusy?
Ako zmeniť moje registračné údaje?
Ako reklamovať?
 
Ako nakupovať
Nakupovať môžu iba zaregistrovaní zákazníci. Zaregistrovať sa môžete stlačením „Nová registrácia“ v pravom hornom rohu a následným vyplnením údajov. Potvrdenie o registrácii Vám príde na Vami uvedený registračný email.

Potom už iba stačí vyhľadať si požadovaný produkt a vložiť ho do košíka. Počet kusov môžete spresniť v detaile produktu. Pokračujte podľa pokynov v nákupnom košíku.
  • 1.Krok (Váš košík) – môžu byť mazané produkty a tiež menení ich počet. Do riadka poznámka sa zadávajú napr. parametre veľkosti objednaných tričiek. Treba ich zadávať v poradí, ako sú objednané v košíku. Pre potvrdenie poznámky stlačte „Pridaj“. V prípade, že ste v prvom kroku košíka a chcete doplniť produkt, zadajte „pokračovať v nákupe“.
  • 2.Krok (Uplatnite zľavu) – v prípade, že máte zľavový kód na zľavu na produkty alebo poštovné, zadajte ho do riadku „Zľavový kód“ a stlačte „Pridať zľavový kód“. V košíku budete mať zarátanú príslušnú zľavu. Pre zmenu zľavového kódu zadajte nový kód do riadku „Zľavový kód“ a stlačte „Pridať zľavový kód“.
  • 3.Krok (Zadajte adresu doručenia) - Doplňte alebo potvrďte adresu zaslania objednávky.
  • 4.Krok (Vyberte si spôsob doručenia) – Vyberte si doručovaciu spoločnosť.
  • 5.Krok (Vyberte si a vykonajte úhradu) – Vyberte si spôsob úhrady objednávky
  • 6.Krok (Naše poďakovanie) – Potvrďte objednávku kliknutím na „Odoslať objednávku“.
  • 7.Krok (Vaša objednávka bola odoslaná) – V prípade platby cez TatraPay, kliknite na ikonu TatraPay. V prípade iného spôsobu platby postupujte podľa „Ako platiť“ (FAQ)
  • 8.Krok (Kam ďalej) – vyberti si kam chcete ísť z nasledovných možností:
    Facebook – budete presmerovaný na facebook stránku online obchodu www.ver.sk
    Twitter – budete presmerovaný na twitter stránku online obchodu www.ver.sk
    Späť do obchodu – budete presmerovaný na stránku online obchodu www.ver.sk.
Ako platiť?
Za objednané produkty môže Zákazník platiť nasledovne:
  • Úhrada vopred prevodným príkazom - Číslo účtu na úhradu je: 262 77 35 296/1100 (Tatra banka). Pri úhrade je dôležité uviesť správne variabilný symbol platby. Ako variabilný symbol platby je potrebné uviesť číslo objednávky. Prevádzkovateľovi musí byť poskytnutá kópia dokladu o zaplatení. Doklad je potrebné poslať na emailovú adresu info@ver.sk. V Prípade, že Prevádzkovateľovi nebude poskytnutá kópia dokladu o úhrade, objednávka bude odoslaná až po pripísaní platby na účet.
  • TatraPay – klienti aktívneho Internet bankingu Tatra banky. Po potvrdení a odoslaní objednávky v košíku Vás systém posunie do 7. bodu košíka s názvom „Vaša objednávka bola odoslaná“. V 7. bode košíka je v spôsobe úhrady ikona TatraPay. Kliknite na ikonu a budete presmerovaní na online rozhranie TatraPay. Vyplňte Vás PID a heslo, ktoré máte ako klient Tatra banky. Stlačte „Vstup“. Systém TatraPay Vám vygeneruje platobný príkaz potrebný na úhradu. Číslo účtu na úhradu bude: 262 77 35 296/1100 (Tatra banka). Variabilný symbol platby bude zhodný s Vašim číslom objednávky. Zadajte kód a potvrďte platbu.Vaša objednávka bude týmto spôsobom uhradená.
  • Poštovou poukážkou - Pri úhrade je dôležité uviesť správne variabilný symbol platby. Ako variabilný symbol platby je potrebné uviesť číslo objednávky. Prevádzkovateľovi musí byť poskytnutá kópia dokladu o zaplatení. Doklad je potrebné poslať na emailovú adresu info@ver.sk. V Prípade, že Prevádzkovateľovi nebude poskytnutá kópia dokladu o úhrade, objednávka bude odoslaná až po pripísaní platby na účet.
  • Dobierkou cez Slovenskú poštu, a.s. – Zákazník platí pri prevzatí zásielky.
Poštovné na Slovensko
Cena dopravy -Slovensko
  • Slovenská pošta, a.s. – 1,29 € (objednaný tovar do 35 €)
  • Slovenská pošta, a.s. – 0.00 € (objednaný tovar od 35 €)
Ceny spôsobu platby - Slovensko
  • Platba dobierkou cez Slovenskú poštu, a.s – 0.90 € (objednaný tovar do 35 €)
  • Platba dobierkou cez Slovenskú poštu, a.s – 0.00 € (objednaný tovar od 35 €)
  • Platba bankovým prevodom – 0.00 €
  • Platba poštovým poukazom – 0.00 €
  • Platba TatraPay – 0.00 €
Iné platby
  • balné – 0.00 €
Poštovné do zahraničia
Ceny poštovného – zahraničie
Dobierkado 1kgdo 2kg3 kg
Česká republika9.30 €10.30€11 €
Platba vopreddo 0,5 kgdo 1 kgdo 2 kg
Česká republika3,80 €7,30 €10,80 €
Európa4.70 €8.70 €12.90 €
Svet6.90 €14.40 €26.90 €

Náklady na prevod peňazí na účet zo zahraničia hradí zákazník. V prípade, že stránka www.ver.sk vygeneruje na cenu dopravy a cenu platby do zahraničia inú sumu, platí cenník do zahraničia uvedený v týchto obchodných podmienkach.
Kedy mi príde objednaný tovar?
  • Objednávka odchádza spravidla od nás do troch dní od objednania. S dlhšími dodacími lehotami treba rátať pri objednaní zahraničných CD, DVD a niektorých českých kníh. K tejto dobe treba prirátať čas za ktorý dopravca doručí tovar k Vám. Tento čas je obyčajne 2-4 dni. Dodacia lehota od objednania tovaru je teda asi 4-7 dní.
  • Dodacie lehoty do zahraničia sú: Česká republika približne 10-15 dní, Svet okolo 30 dní. Dodacie lehoty môžu byť aj kratšie v prípade, že tovar máme na sklade.
  • V prípade, že tovar k Príjemcovi nebude môcť od nás odísť v priebehu 5 pracovných dní, budeme Zákazníka čo najskôr informovať.
  • V prípade, že máte záujem o produkty, ktoré nie sú na našej stránke uvedené, kontaktujte nás prosím na email info@ver.sk. Urobíme všetko pre to, aby sme Vám produkt zohnali.
  • Našu ponuku sa snažíme udržiavať čo najaktuálnejšiu. Avšak niektoré produkty na www.ver.sk môžu byť v čase objednania už vypredané. V prípade takejto situácie Vás budeme čo najskôr informovať.
Strata hesla
Na stránke ver.sk v pravej hornej časti po Loginom klinite „Strata“. Do kolonky napíšte svoj registračný email a heslo Vám bude obratom zaslané.
Ako si môžem skontrolovať objednávku?
Po prihlásení na ver.sk kliknite v pravom hornom rohu na svoje meno a ocitnete sa vo svojom konte. Kliknite na košík so srdcom a môžete si pozrieť históriu svojich objednávok. Prvá ikona je faktúra k objednávke (po kliknutí na faktúru sa Vám otvorí detail objednávky). Môžete vidieť číslo objednávky (po kliknutí na číslo sa Vám otvorí detail objednávky) a jej statusy. Ďalej je uvedená suma objednávky a čas objednania.
Čo znamenajú statusy?
  • Nová – objednávku evidujeme
  • Potvrdená – objednávku potvrdzujeme a tovar sa zaväzujeme dodať
  • Rozpracovaná – objednávku dopĺňame o tovar, ktorý nebol na sklade
  • Vybavená – Objednávka je odoslaná
  • Neuhradená – neevidujeme úhradu objednávky
  • Uhradená – evidujeme úhradu objednávky
Ako zmeniť moje registračné údaje?
Po prihlásení na ver.sk kliknite v pravom hornom rohu na svoje meno a ocitnete sa vo svojom konte. Zmeňte si údaje a kliknite „zmeniť“
Ako reklamovať?
Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať najneskôr do 10 dní od doručenia zásielky Príjemcovi. Ak ide o stratu zásielky, je potrebné uplatniť reklamáciu do 14 dní od odoslania zásielky Prevádzkovateľom.
Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu alebo produktov a musí byť doručená Prevádzkovateľovi v určenej lehote.
Po prevzatí zásielky je možné do 7 dní nám ju na vlastné náklady vrátiť na našu adresu Christian Project Support,s.r.o., Čajakova 28, 831 01 Bratislava 37. Peniaze za zaplatený tovar Vám budú vrátené na číslo bankového účtu uvedené v písomnej reklamácii. Zaplatené poštovné nevraciame späť.

Reklamácie sú vybavované:
  • telefonicky v pracovných dňoch od 9.00-16.00 hod. na čísle 0908 784 920, 02/555 71 397
  • Emailom: reklamacie@ver.sk,
  • Poštou na adrese: Christian Project Support,s.r.o., Čajakova 28, 831 01 Bratislava 37
V prípade, že Prevádzkovateľ je zodpovedný za reklamáciu, vyrieši ju k vašej spokojnosti. Zákazník zodpovedá Prevádzkovateľovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári.
Prihlásenie