Ako byť manželkou, ktorá vie počúvať svojho manžela

Ako byť manželkou, ktorá vie počúvať svojho manžela

Magazín Ver.sk 09.06.2021 1 minúta na prečítanie

Napísala: Lisa Jacobson

V našom vzťahu väčšinou rozprávam ja. Môj manžel to o mne veľmi dobre vie. Našťastie sa mu táto moja vlastnosť páči. Vždy, keď ideme na popoludňajšiu jazdu, chytí volant a skôr, než sa dostaneme na koniec príjazdovej cesty povie: „Dobre, zlato, môžeš rozprávať.“ Nemusí mi to dvakrát opakovať. Je to pre mňa podnet, aby som priamo začala hovoriť o veciach, s ktorými bojujem, čoho sa obávam a čo ma zaujalo.

Všetko.

On šoféruje a ja rozprávam.

Keď potrebujete niekoho, kto vás počúva

Ale jedného dňa som sa rozhodla urobiť dlhšie plánovaný experiment. Čo by sa stalo, ak by som nerozprávala tak veľa? Čo keby som radšej zostala ticho?

Zostala som ticho, no nie s takým postojom, ktorým by som dala najavo, že som unavená, alebo znechutená. Ale skôr s postojom, ktorý by hovoril: „Počúvam, ak by si mi chcel niečo povedať."

Chvíľu bolo ticho, no potom mi začal hovoriť o veciach, o ktorých mi dovtedy nepovedal. Podelil sa so mnou o sny, ktoré nosil v sebe, o bremená, ktoré niesol a ja som si to nikdy neuvedomila.

Potreboval len niekoho, kto by ho počúval

A od toho okamihu som sa rozhodla, že ten niekto budem ja.

Možno by ste svojmu manželovi mohli pripomenúť, že by ste radi počúvali všetko, čo má na srdci a na mysli.

Vyjasnite si to, aby vedel, že ste tu pre neho.

https://club31women.com/wife-whos-ever-need-someone-to-listen/

Katalóg

Inšpirácie pre tvoje srdce
v katalógu na stiahnutie.

Katalóg

Ver.sk. Je to vec srdca.

Ver.sk používa cookies

Cookies sú informácie, ktoré ukladáme, aby sme zlepšili váš používateľský zážitok na Ver.sk.

Niektoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie nášho webu. Iné nám pomáhajú zistiť anonymné údaje o návštevnosti nášho webu. A ďalšie slúžia na vykonávanie marketingových kampaní prostredníctvom tretích strán, ako sú napr. Google či Facebook.

Svoju voľbu môžete prispôsobiť v nastaveniach.

Nevyhnutné

Analytické

Marketingové